Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Het boek geeft een model van aanpak voor calculaties op het niveau van strategische marketingplanning.
369.1 --- calculaties --- marketing --- Rekenen --- Marketing --- Mediaplanning --- Reclame --- Marketingmanagement --- Prijszetting --- Accountancy --- berekeningen --- management --- financiële analyse --- marketingbeleid
Choose an application
Commerciële calculaties 2 biedt studenten duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor de (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek behandelt het ‘pitchen’, een onderdeel uit de commerciële communicatie, waar in de meeste gevallen de marketeer nauw bij is betrokken. Commerciële calculaties 2 is geschreven voor de hoofdfase van Commerciële Economie en vergelijkbare opleidingen. (Bron: Noordhoff)
Accountancy --- berekeningen --- management --- financiële analyse --- marketingbeleid --- Marketing
Choose an application
Commerciële calculaties 2 biedt studenten duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor de (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek behandelt het ‘pitchen’, een onderdeel uit de commerciële communicatie, waar in de meeste gevallen de marketeer nauw bij is betrokken. Commerciële calculaties 2 is geschreven voor de hoofdfase van Commerciële Economie en vergelijkbare opleidingen. (Bron: Noordhoff)
Accountancy --- berekeningen --- management --- financiële analyse --- marketingbeleid
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|