Narrow your search

Library

VIVES (2)

Hogeschool Gent (1)

KDG (1)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)


Resource type

book (3)

digital (1)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2017 (2)

2013 (1)

2007 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Elementaire bedrijfseconomie
Authors: ---
ISBN: 9789001376383 Year: 2007 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Commerciële calculaties 2 : Rekenen op Nima-B niveau.
Authors: ---
ISBN: 9789001818821 Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek geeft een model van aanpak voor calculaties op het niveau van strategische marketingplanning.


Book
Commerciële calculaties 2 : Rekenen op NIMA B-niveau
Authors: ---
ISBN: 9789001877279 9001877273 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Commerciële calculaties 2 biedt studenten duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor de (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek behandelt het ‘pitchen’, een onderdeel uit de commerciële communicatie, waar in de meeste gevallen de marketeer nauw bij is betrokken. Commerciële calculaties 2 is geschreven voor de hoofdfase van Commerciële Economie en vergelijkbare opleidingen. (Bron: Noordhoff)


Digital
Commerciële calculaties 2 : rekenen op NIMA B-niveau
Authors: ---
ISBN: 9789001877279 Year: 2017 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Commerciële calculaties 2 biedt studenten duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor de (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek behandelt het ‘pitchen’, een onderdeel uit de commerciële communicatie, waar in de meeste gevallen de marketeer nauw bij is betrokken. Commerciële calculaties 2 is geschreven voor de hoofdfase van Commerciële Economie en vergelijkbare opleidingen. (Bron: Noordhoff)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by